fbpx

PROCES ZAMÓWIENIA W CZASACH PANDEMII KORONAWIRUSA

Oknar > Porady > PROCES ZAMÓWIENIA W CZASACH PANDEMII KORONAWIRUSA

Szanowni Państwo, odpowiadając na Państwa potrzeby oraz liczne pytania chcielibyśmy przybliżyć w kilku punktach, w jaki sposób możecie składać zapytania oraz realizować zamówienia w naszej firmie. 

Z naszym przedstawicielem mogą się Państwo skontaktować telefonicznie – 62 79 12 800 lub 889 066 611, mailowo –biuro@oknar.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie. Jesteśmy dla Państwa dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. Po otrzymaniu zgłoszenia w przeciągu 24h skontaktuje się z Państwem nasz konsultant, który poinformuje o kolejnych działaniach, jakie możemy podjąć, w zależności od Państwa potrzeb. 🙂  

WYCENA 

W przypadku chęci dokonania wyceny poprosimy Państwa o przesłanie na maila rysunków technicznych. Jeśli ich nie posiadacie, poinstruujemy Państwa, jak je wykonać. Następnie przysyłamy Państwu ofertę, w celu omówienia jej z konsultantem, który odpowie na wszystkie pytania oraz dokładnie opisze zastosowaną technologię. Dodatkowo na naszej stronie znajdą Państwo naszą pełną ofertę (link do oferty), a także dostępną kolorystykę naszych produktów. 

WSPARCIE TECHNICZNE 

W celu uzyskania wsparcia technicznego zostaną Państwo połączeni z odpowiednim działem. Aby usprawnić proces, poprosimy Państwa o dokładne opisanie problemu lub przesłanie zdjęć, wtedy nasz pracownik znajdzie najlepsze rozwiązanie dla zaistniałego problemu. 

POMIAR 

Istnieje możliwość dokonania pomiaru przez naszego pracownika. W takim przypadku wizyta jest drobiazgowo określona. 

  1. Wizyta na nowej, niezamieszkałej budowie – pracownik firmy przyjedzie w umówionym czasie i dokona pomiarów oraz skontaktuje się z Państwem, aby doprecyzować wszelkie problemy i niejasności; 
  1. Wizyta w zamieszkałym domu/mieszkaniu – możliwa jest tylko w sytuacji, gdy zamawiający:
  • potwierdzi słownie, że jego stan zdrowia, w związku z pandemią koronawirusa, nie budzi wątpliwości; 
  • zgodzi się na odwiedziny w ściśle określonych warunkach, takich jak: przewietrzenie pomieszczeń, minimalna odległość wynosząca 3m, zastosowanie środków ochrony (maska, rękawiczki), zminimalizowanie liczby osób w pomieszczeniu, w którym dokonywany jest pomiar, 
  • umożliwi pomiar od zewnątrz, podczas którego nie dojdzie do bezpośredniego kontaktu pomiędzy pracownikiem a zamawiającym (taki pomiar jest możliwy w przypadku mieszkań na parterze lub domów). 

UMOWA I INFORMACJE O ZAMÓWIENIU 

Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup stolarki okiennej lub drzwiowej, przygotujemy odpowiedni wzór umowy, który zostanie do Państwa przesłany. Wtedy także określamy przewidywany czas realizacji zlecenia. 

W celu uzyskania informacji na temat złożonego zamówienia prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, który został podany podczas jego składania.  

ODBIÓR TOWARU 

Wspólnie z naszym konsultantem będą Państwo mogli ustalić datę i godzinę odbioru towaru. Zostaną Państwo poinformowani o procedurach bezpieczeństwa, jakie obecnie obowiązują na terenie naszej firmy i fabryki. 

MONTAŻ 

Montaż stolarki odbywa się na tych samych zasadach, co pomiar, jednak odbiór końcowy jest “zdalny”. Klient będzie zobligowany do odbioru zamontowanej stolarki w czasie nie dłuższym niż dwie godziny od zakończenia prac montażowych. Poprosimy Państwa o przesłanie takiej informacji do przedstawiciela ekipy montażowej. 

Jeżeli mają Państwo więcej pytań na temat realizacji zamówień lub naszej pracy, zapraszamy do kontaktu!