Szanowni Państwo, w związku z pandemią, która dotknęła nas wszystkich, chcielibyśmy się z Państwem podzielić kilkoma istotnymi informacjami dotyczącymi naszej załogi, jak i naszej codziennej pracy. 😊
Najważniejsze jest dla nas przede wszystkim zdrowie naszych pracowników, ale także klientów, dostawców oraz osób zatrudnionych we współpracujących z nami firmach. Po pojawieniu się pierwszych poważnych przesłanek dotyczących sytuacji związanej z koronawirusem SARS-CoV-2, zarząd fabryki podjął kilka kluczowych decyzji mających na celu zabezpieczenie zdrowia ludzi i sprawnego funkcjonowania fabryki, co wymagało podjęcia kilku niepopularnych działań.
ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
I krokiem była wewnętrzna rozmowa, na której rozmawialiśmy o możliwych zagrożeniach oraz sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się my oraz nasza firma.
II krok polegał na zamknięciu fabryki dla osób odwiedzających. Praktycznie jednego dnia odwołaliśmy wszystkie wcześniej zaplanowane spotkania i szkolenia zarówno na terenie firmy, jak i na budowach oraz innych miejscach spotkań. Podjęliśmy także decyzję o zamknięciu bram fabryki dla klientów zainteresowanych naszymi produktami, jednocześnie zachęcając ich do kontaktowania się z nami telefonicznie lub mailowo.
III krok to ustalenie zasad funkcjonowania w środowisku firmowym. Witanie się bez podawania dłoni, środki dezynfekujące rozdane naszym pracowników oraz w miejscach spotkań zbiorowych, podzielenie przerw na stołówce na mniejsze podgrupy tak, aby maksymalnie zabezpieczyć zdrowie każdego pracownika. Codzienne czyszczenie oraz odkażanie elementów takich jak klamki, uchwyty, itp. Odwołaliśmy także zebrania, a w przypadku stanowisk, które na to pozwalają – wprowadziliśmy pracę zdalną.
DOSTAWY
Fabryka przez cały czas dostarcza towar do swoich klientów w Polsce, jak i za granicą. Produkty dowożone są naszymi samochodami ciężarowymi, a dodatkowo podjęliśmy decyzję o zakontraktowaniu transportów na najbliższe tygodnie zewnętrznymi spedycjami, tak aby nasi klienci mieli zapewnioną ciągłość dostaw.
MAGAZYN
Podjęliśmy kroki związane ze zwiększeniem stanów magazynowych, aby fabryka w przypadku zaniechania dostaw od któregoś z dostawców, mogła jeszcze przez kilka tygodni produkować swoje towary i zapewnić pracę swojej załodze oraz pracownikom naszych kooperantów.
OBSŁUGA KLIENTA
Obsługa klienta odbywa się bez zakłóceń i w normalnym trybie, poza wyłączeniem jednego istotnego elementu – kontaktów osobistych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji mailowo i telefonicznie.
PRODUKCJA
Produkcja odbywa się bez zakłóceń, co więcej cały czas pracujemy nad jej usprawnieniem tak, aby możliwości produkcyjne fabryki były coraz wydajniejsze.
NASTROJE
W firmie panuje miła atmosfera, w której, mimo iż wszyscy zdają sobie sprawę z powagi sytuacji, nie brakuje uśmiechu oraz dobrych, pozytywnych nastrojów. Nasi klienci również informują nas o tym, że starają się wykonywać swoje obowiązki znajdując pozytywy.
Życzymy Państwu oraz całej rodzinie Oknaru przede wszystkim zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia! To wartość bezcenna i jakże ważna w obecnych czasach. 😊
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności – #zostańwdomu i skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo:
☎ 627 912 800 / 889 066 611
Załoga Oknaru!